i am back long time and saronger

Hej det var längsen jag bloggade men det har hänt en hel del sen jag var aktiv men ibland kommer livet i mellan, 
Men nu är jag tillbaka starkare en någonsin. 
Det har hunit hända en hel del. 
 
 
Jag har hunnit flytta till en ny lägenhet  i en annan stad.
 
 
Jag fick äntligen flytta in i min dröm lägnehet. 
Om man jämför denna med min förra så är det tag och natt denna  fick jag välja  taperna.
Den är ljus och finn har snart bott här i två år och stor trivs som fisken. 
 
 
Jag har även hunnit ta mitt körkort känslan när man klarar det 
det är en frihets känsla att ha körkort man kan liksom ta sig fram utan att behöva kolla upp buss o tåg tider. 
Så till alla som funderar på att skaffa körkot så reckomendera jag det stark det är värt tiden och pengarna 
i slut ändan är det liksom värt det. 
Har man bara fokus på det och pluggar mycket så kommer det gå och snabbt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: